Free to Join, Easily Earn Real $4,394,540 in Your E-Gold only with $5 and Earn 5% on Every Order Placed by Referred Advertisers , 5 Random Referralls GUARANTEED For Upgrade Member, Earn $2 for each upgraded direct referral and $0.2 and $0.4 for each indirect referral in 10 levels, SO, YOU DONT LOSE ANY MONEY!!!!!
Best Persian Pay Per Click System
بهار 1386 - منطقه ی 51
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به بلایى سخت دچار است چندان به دعا نیاز ندارد تا بى بلایى که بلایش در انتظار است . [نهج البلاغه]
بهار 1386 - منطقه ی 51
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • http://www.egoldcity.com/?ref=valerhain

    کسب درآمد از طریق ایگولد سیتی

       به هفت طریق می توانید با ما همکاری و کسب درآمد داشته باشید:

    • ارسال سی دی های صوتی و تصویری (نوحه، قرآن، موسیقی، فیلم، کارتون، کلیپ های صوتی و تصویری)

    • فروش سی دی های ارسال شده توسط ایگولد سیتی و تعلق درصدی بعنوان سهم شما

    • ارسال مطالب به انجمن سایت

    • خرید آگهی های تبلیغاتی: تصویری، متنی و یا PTC

    • مشاهده آگهی های تبلیغاتی (PTC)

    • ثبت نام و عضویت در سایتهای معرفی شده (PTS)

    • استفاده از سیستم CPC (درآمد از طریق کلیک بر روی آگهی های نمایش داده شده یا درآمد برای وبمسترها) و CPV (درآمد از طریق تعداد آگهی های نمایش یافته) با قرار دادن کد نمایش آگهی در وبسایت یا وبلاگ خود.

       با ارسال سی دی های خود در هر طبقه و گروهی به آدرس ما، سی دی مورد نظر در لیست فروش سی دی های سایت قرار گرفته که از بابت فروش آن به هر تعداد، درصدی بعنوان کمیسیون به شما تعلق می گیرد.

       همچنین با ارسال مطالب در حول موضوعات مطرح شده در انجمن سایت و تأیید آن از سوی سایت، درآمدی به شما تعلق می گیرد. هدف از این کار، ارج گذاشتن به اطلاعات و تجربیات شما در زمینه های مختلف کامپیوتری است. هر چند که این اطلاعات و تجربیات با پول قابل مقایسه نیست و نمیتوان آنرا با مبالغ ناچیز سنجید، اما گامی برای فرهنگی کردن این امر است که کاربران آگاه باشند اطلاعات افراد قابل احترام و قابل ارزش است و نباید آنرا رایگان خواست.

    همچنین باید گفت که ایگولد سیتی اولین سایت فارسی (و شاید هم غیر فارسی) است که به مطالب ارسالی شما کمیسیون میدهد و این ایده برای اولین بار در بین سایتهای فارسی زبان طراحی و اجرا شده است.

       با خرید آگهی تبلیغاتی، ضمن بهره مندی از مزایای تبلیغ در سایت، کمیسیونی برای شما در نظر گرفته می شود. با مشاهده هر آگهی، پورسانتی نیز منظور می گردد.

       با ثبت نام در سایتهایی که از طرف ایگولد سیتی معرفی می شوند، کمیسیونی برای شما در نظر گرفته می شود. این کمیسیونها برای هر سایت متفاوت است. پس از ثبت نام و عضویت شما در آن سایت، پورسانت شما پس از تأیید و صحت ثبت نام منظور می گردد.

       با دریافت کد نمایش آگهی و قرار دادن آن در سایت خود، تبلیغات سیستم را نمایش خواهید داد و از این طریق به کسب درآمد می پردازید. به این صورت که با نمایش هر آگهی و یا کلیک و مشاهده شدن آگهی ها توسط سایر کاربران که در وبسایت شما قرار دارد، کمیسیونی به شما تعلق خواهد گرفت. (کسب درآمد از طریق کلیک بر روی آگهی های نمایش داده شده CPC و کسب درآمد از طریق تعداد آگهی های نمایش داده شده توسط آگهی گیرنده CPV). به این نوع کسب درآمد که بیشتر برای وبمسترها و دارندگان وبلاگ ها می باشد، اصطلاحاً «کسب درآمد از طریق ترافیک سایت» یا «کسب درآمد برای وبمسترها» گفته می شود. شما نیز اگر دارای سایت و یا وبلاگ هستید، با سیستم CPC و CPV ایگولد سیتی با خیالی آسوده و بسیار راحت بدون هیج زحمتی از ترافیک سایت خود درآمد کسب نمایید. کافیست از این سیستم در سایـت خود استفاده نمایید تا به متفاوت بودن آن پی ببرید. علاوه بر تمام مزایای این سیستم و کسب درآمد آسان، هر زیر مجموعه شما که از این سیستم استفاده نماید، درصدی بعنوان کمسیون به شما تعلق خواهد گرفت.

    http://www.egoldcity.com/?ref=valerhain



    یاشار اریان فر ::: دوشنبه 86/3/28::: ساعت 7:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    http://www.mlm.mrdollar.biz/?ref=valerhain

    عضویت در این سایت تبلیغاتی کاملا رایگان می باشد و شما می توانید به عنوان عضو آزاد در سایت ثبت نام و فعالیت نمایید... در صورت تمایل می توانید با پرداخت حق عضویت خود بابت خرید تبلیغات و یا جذب 5 زیرمجموعه نقره ای و طلایی ، وضعیت خود را در صورت اول به عضو نقره ای و در صورت جذب 5 زیرمجموعه نقره ای و طلایی ، مستقیما به عضو طلایی ارتقاء دهید... در صورت پرداخت حق عضویت و تغییر عضویت به عضو نقره ای ، بعد از جذب 5 زیرمجموعه مستقیم (در این صورت از طریق سایت نیز به شما در جذب 5 زیرمجموعه کمک می شود) که حق عضویت پرداخت نمایند ، وضعیت شما به عضو طلایی تبدیل می شود...

    کسب درآمد : شما با عضویت در سایت می توانید از 4 روش کسب درآمد کنید :
    1- جمع آوری زیر مجموعه : شما بعد از عضویت می توانید با تبلیغ ریفرال لینک خود به جمع آوری زیرمجموعه بپردازید و از این طریق با توجه به جدول درآمد صاحب درآمدی نامحدود شوید...

    2- فروش تبلیغات : شما می توانید با تبلیغ ریفرال لینک تبلیغی خود و خرید تبلیغات توسط افراد دیگر از 5 درصد کمیسیون بابت فروش تبلیغات بهره مند شوید.

    3- درآمد از طریق عضویت (PTSU) : شما در این قسمت از حساب خود با عضویت در سایت های گفته شده ، کسب درآمد خواهید کرد.
     
    4- درآمد از طریق کلیک (PTC) : شما در این قسمت از حساب خود ، روزانه با کلیک بر روی بنرهای موجود ، کسب درآمد خواهید کرد.

    سفارش تبلیغ :  قسمت تبلیغات سایت بسیار متنوع بوده و  همه افراد (اعضا یا افراد غیرعضو) می توانند انواع تبلیغات بنر ، لوگو ، متن ، PTC و PTSU را سفارش دهند. هزینه تبلیغات بسته به نوع تبلیغ از 1 سنت شروع می شود و جهت پرداخت هزینه تبلیغ نیز می توان از بانکهای داخل کشور ، ایگولد و یا درآمد در سایت استفاده نمود... 

    - اعضای نقره ای و طلایی می توانند با استفاده از قسمتهای « تابلوی گفتمان » و « لینکستان » در گفتگوها شرکت و یا رایگان تبلیغ نمایند.

    - از دیگر امکانات سایت می توان به پرداخت درآمد به حساب سیبا و سپهر ، انتقال (فروش) درآمد به دیگر اعضا ، ارسال پیام به زیرمجموعه ، ارسال دعوتنامه ، ورود به ایگولد و انواع گزارشها از درآمدها و پرداخت ها و انتقال درآمد اشاره کرد...

    http://www.mlm.mrdollar.biz/?ref=valerhain



    یاشار اریان فر ::: یکشنبه 86/3/27::: ساعت 1:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    این وبلاگ آماده ی تبادل لینک و تبادل لوگو با هر وبلاگ یا سایت دیگری است. لطفا لینک یا لوگوی مارا قرار داده و سپس در قسمت نظرات اعلام کنید .

     

    دوستان عزیز تا لود شدن کامل صفحه صبر کنید . سپس به لینک های پایین صفحه نگاه کنید . حتما سورپرایز می شوید.



    یاشار اریان فر ::: جمعه 86/3/25::: ساعت 9:54 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    با استفاده از امکانات موجود در این سایت میتوانید نیاز روزمره اقتصادی و تبلیغات خود را برآورده سازید.

    امکانات قابل استفاده

    1. جابجایی پول در هر ساعت از شبانه روز  
    2. امکان برداشت پول در تمامی بانکهای کشور بدون محدودیت
    3. کسب درآمد از طریق:
      • معرفی سایت برای بازدید به دیگران
      • معرفی سایت و ثبت نام دیگران
      • خرید و فروش امتیاز
    4. امکان آپلود فایل در فضای وب خود.
    5. امکانات سیستم پرداخت و دریافت پول الکترونیکی

    http://www.xox.ir/?referal=17679196



    یاشار اریان فر ::: چهارشنبه 86/3/9::: ساعت 10:3 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    کسب درآمد  

    شما می توانید از  طریق بخش کسب درآمد و کار تبلیغاتی شروع به فعالیت کنید و از روشهای ساده زیر به کسب درآمد بپردازید.

    1. از محل پرداخت آگهی دهندگانی که به سایت معرفی می کنید پورسانت دریافت می نمایید. پورسانت پرداختی به شما 50% می باشد. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 100000 ریال به سایت پرداخت کند، 50% آن (50000 ریال) در حساب شما ثبت می شود.

    2. از محل پرداخت مشترکین سرویس افزایش ترافیک که به سایت معرفی می کنید پورسانت دریافت می نمایید. پورسانت پرداختی به شما 10% می باشد. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 750000 ریال به سایت پرداخت کند، 10% آن (75000 ریال) در حساب شما ثبت می شود.

    3. هر گاه فردی توسط لینک اختصاصی شما در سایت عضو گردد و حساب خود را در سایت فعال نماید، 8000 ریال به حساب شما اضافه می گردد.

    4. چنانچه تعداد زیرمجموعه های فعال سطح اول کاربری، از 10 بیشتر باشد، به ازای هر زیرمجموعه فعال سطح اول که جذب نماید، 10000 ریال جایزه دریافت خواهد کرد. یعنی به جای مبلغ 8000 ریال، 18000 ریال دریافت خواهد نمود. بنابراین با جذب یازدهمین زیر مجموعه سطح اول فعال 18000 ریال دریافت خواهد نمود. و با جذب دوازدهمین زیر مجموعه سطح اول فعال 18000 ریال دیگر دریافت خواهد نمود. و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

    5. هر گاه فردی توسط لینک اختصاصی یکی از کسانی که معرفی کرده اید در سایت عضو گردد و حساب خود را در سایت فعال نماید، 3000 ریال به حساب شما اضافه می گردد.

    6. با شرکت در آزمونها و برنده شدن در قرعه کشی ها.

    7. با درج کدهای اختصاصی در سایت یا وبلاگ.

     

    http://www.masbi.com?rgm=valerhain



    یاشار اریان فر ::: پنج شنبه 86/3/3::: ساعت 5:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 8
    کل بازدید :81985

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بهار 1386 - منطقه ی 51

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    سیستم تبلیغاتی تبادل لینک باکس رایگان mi118.com